The Future

Jag har funderat mycket på framtiden. Vad som kommer hända, hur jag ser ut, vem jag är osv. Jag längtar tills jag och Tuva flyttar till USA, även fast vi inte riktigt fattar hur vi ska klara oss där, - men endå X'D Jag vill göra fett mycket med mitt liv, stå på scen och bli en känd musiker, producent, skådelspelare, sångare, dansare, komiker, kanske modell och författare. Jag vill resa jorden runt, upptäcka nya kulturer, åka utomlans till ett varmt land och ha roligt.

När det gäller musiken så vill jag inte bli en patetisk "artist" som gör en "hit-låt" och som man sen inte hör någonting om. Jag vill göra massa låtar, funk/rock/80's nått i den stilen, låtar som gör människor glada. Jag vill också vara med i filmer, helst komedi/drama, göra en sit-come serie som t.ex Vänner & Fresh Prince.Ärligt så spelar pengarna inte så stor roll. Bara jag blir lycklig. Är en känd musiker/artist/skådespelare, en het afro-american kille och Tuva vid min sida (hahah x'D), Ja, det är några år kvar tills dess. Men jag lovar er att ni kommer få se massa av mig, Elin. ;DD 

Detta är mina drömmar, vad är dina?  

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vene om jag kan uttala mig i hur vida hendryx är bra:P aldrig tagit mig tid till o lyssna, konstigt nog. Men det är ett fett skidmärke, det vet jag:P haha

2008-11-20 @ 11:26:55
URL: http://finnemang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0