Skönhet

Jag har alltid tyckt Tyra Banks är en snygg tjej, fast också verkar hon snäll och rolig, och jag älskar Top Model ! Här har ni en bild på Tyra, fast en gammal bild. Haha typ 90-tal, men hon är ju snyggt hår, sånt skulle jag vilja ha. Jaja, ointressant inlägg. Ville bara lägga upp bilden.

Tyra Banks, född 4 december 1973 i Los Angeles, Kalifornien, är en amerikansk fotomodell. Hon är programledare och producent för America's Next Top Model och The Tyra Banks Show.


                                                          Bild: Tyra Banks


Kommentarer
Postat av: anna

Jag älskar också Top model och även bachelor. Hoppas det blir nya säsonger.

Postat av: Perra

Sv: Tack söt :)

2008-08-15 @ 22:32:58
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0