5th October

Godkväll people! ♥
 
Sorry för en hemskt dålig uppdatering men har inte hunnit ;P I helgen har Tuva varit här, det har varit roligt ^^ Vi har varit i valbo, käkat lunch och shoppat, - inte för att jag köpte så heeemskt mycket men endå. Imon är det dags för skola igen , usch vad snabbt helgen går! Seriöst?! Jaja här kommer lite bilder iaf =)


                                   Vi åt en god lunch i stan, mums!


                           Jag & Tuva...och någon xD hahaaha


                                      TUVAS GANGSTER SKOR! =)


                                                           Tuva ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hey! just nu pågår en tävling på min blogg,gå in och ta chansen att vinna=)

2008-10-06 @ 18:47:38
URL: http://charlottaz.blogg.se/
Postat av: julia

MAN VAFAN ELIIIIIIIN!!! jag har världens dåligaste minne, men vadr det inte IDAG vi skulle va!? ASSÅ SHIET!! jag fick värsta pankine när jag kommir hem, jag har licksom inte sett dej på hela dan, inte är du inne på msn och inte FAN har jag ditt mobil nr heller!!!!!

aja.. älskar dej XD

2008-10-08 @ 16:07:49
URL: http://juliialindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0