Hejsan!

... jag orkar inte gå i skolan, ha massa läxor, passa tider, tjaffsa, och ha det tråkigt. - Jag vill ut i världen! Jag vill ut och resa, dansa & ha kul, göra vad jag vill, spela musik & vara fri! Låter inte det härligt? Allt jag önskar just nu är att få packa min resväska och åka utomlans. Glömma allt i någon vecka, bara få chilla en stund.

Sitta på stranden med min gitarr, spela musik, skriva böcker, skriva musik, äta god mat, bada, skratta, få vara med Tuva och ha det roligt. Åhhh tuva, kan vi inte åka utomlans!? Jag orkar inte vänta tills vi flyttar till USA! Det är så låååångt kvar.

Idag är det söndag, imorgon är det måndag. Då är det läxförhör och tandläkaren som gäller... suck.

Jag vill vara fri.. ♥ 


Kommentarer
Postat av: Jasmine

sv; Hej & tack!

Jag håller på att lära mig gitarr. Annars så har jag kunnat spela piano ett litet tag sedan tidigare^^ =)

2008-10-13 @ 06:55:19
URL: http://problematicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0