Purple Magic!

Det är konstigt hur en människa kan påverka ens liv. Jag sitter här och lyssnar på Purple Rain skivan. det är sjukt att det finns så många bra låtar på den skivan. Låtar som Purple Rain, Darling Nikki, Little Red Corvette, Computer Blue, When Doves Cry och The Beautiful Ones är bara för bra. Det är sjukt hur mycket jag älskar den här killen *host* ..mannen. Hans musik har verkligen påverkat mig. Så fort jag mår dåligt så lyssnar jag på Purple Rain och.... it's magic. Han har gjort allt från tuff funk till cool hårdrock till ljuva balader till.....ja du fattar nog. Jag säger bara vad jag tycker, folk får tycka att jag är konstig om dom vill - I Don't Care! Haha, det känns skönt att säga så.

I don't care what people may say, I ain't gonna let them ru'in my day!  (stavade jag rätt O_O?)

                                        He's My Dream Prince

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0