Suck...

Idag i skolan började vi med Bild, det var väl helt okej, men jag ville bara att denna dag skulle ta slut. Allt...., senare på dagen hade jag Dans, det var väl kul, sen åt jag sushi och farmor och farfar kom och hälsade på. På tv1 så var det "filmkväll med Luuk" eller vad det nu heter, och dom snackade om Prince, yeey. wow så coolt blabla... usch, orkar inte skriva nu, sorry för ett väldigt ointressant och tråkigt inlägg. Men jag orkar inte nu... Vad har ni gjort idag då?
 
Ser på någon konstig film på 1:an , om en kille som är typ ensam och lite mobbad, hans pappa sa just till han: "Shut the fuck up!" ... Jag känner igen den där killen, som att jag vet vem han är. hmm.... Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0