The Answer !

Okej här är svaren:

Du har en sådan fin hårfärg, är den natulig?
Svar: haha Tack du, ja den är naturlig ^^

Hmm... vad ska man ställa för fråga till en person man redan känner?
JAG VET!
Hur kan det komma sig att du tycker om en människa som går som en tant på 90 år? ;D
Svar: hahaha han går inte som en 90-årig! För att han är underbar, fin, bäst, coooool, jaa... bäst! ;D

Vilket är din favorit artist förutom prince?
och favorit färg?

Svar: Michael Jackson, Madonna, James Brown, Jimi Hendrix, 80-tal, 70-tal, old school mm! hmm.... Glittriga färger, svart och lila!

hmm.... jaru, vad ska man fråga? Vad vill du jobba som när du blir stor? (alltså flrutom artist och flytta till USA) Vad är din extraplan om man säger så x)))
Svar: Om jag inte jobbar med något inom musik så skulle jag vilja jobba med att stoppa Rasism. =) hahaha....

Har du sett Prince live?
Svar: 4 augusti 2007 , <3<3<3<3

Hur mår du? x'D
Svar: haha thx, helt okej - förkyld .

vilket är ditt favorit plagg?
Svar: Inget spec... jag brukar inte använda kjol så ofta iaf. Men gillar tajta jeans, skinnjackor, stora tjocktröjor... hahaha x'D
vilka hemsidor är du inne på förutom din blogg? :D <3
Svar: Youtube, Housequake, olika bloggar, ...

Vad heter din bästis? xDDD
Svar: Tuva! <3<3 =)

Brukar du måla naglarna, i vilken färg?
Svar: hmm inte så ofta... ljusrosa, glitterrosa, genomskinligt, 80's colour! :D

Gillar du Tokio hotel? :D
Svar: Njea. Asså dom har väl gjort nån helt ok låt, men dom är inte mina favoriter XD haha...

hmmm ... Vilket är ditt favvoprogram ?
Kommer du att titta på mtv galan ?

Svar: Mitt favoprogram är Fresh Prince Of Bel Air, Friends, Top Model !  .... jag vet inte. Vilken tid var det? Kl 02:00..haha omg... jo jag vill men vi får se!

Vart brukar du handla kläder?
Svar: jadu, jag vill helst ha en personlig stil, för t.ex på Ginatricot så handlar ju halva sverige där! Men ja...dom vanliga affärerna: H&M, BikBok, Gina.... m.m....

Hur e du som person? ;p
Svar: Min bildlärare sa en gång att jag var en riktig "Perfektionist" och det stämmer nog - ibland. Fast jag är en nog en ganska snäll person, Glad , generös, omtänksam ... // enligt Tuva. hahahah...... fast ja... ungefär så!

Sluuuuut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0