Veckans...

Jag har ingen annat för mig så, tänkte göra en sån här "Har gjort i veckan" sak....

Veckans tråkigaste: Blev sjuk och missat mycket i skolan...
Veckans jobbigaste: Jag skulle ha städat rummet, fast det har jag så klart inte gjort än....hmmm..
Veckans mysigaste: Chips och mys framför TV:n...
Veckans vill ha: En TV i sängen , haha
Veckans ångest: Varit hemma från skolan , men har ju varit sjuk, so what to do?
Veckans träning: Har gått ut på många långa promenader! Idag har jag typ gått i 1 ½ timma.
Veckans pinsammaste: hmm... faktiskt inget - konstigt nog! O_O
Veckans snällase: Tuva!
Veckans telefon samtal: hmm.. tuva, mamma ringer från Rom ...
Veckans nöjd med: Gått ut på långa promenader ^^
Veckans bästa outfit: Jag har gått i mjukis kläder hela veckan typ, haha!
Veckans måste ändra på: hmm vet inte!

Haha så intressant va? Jaja ha en trevlig kväll =) Ska snart gå och lägga mig så jag orkar MTV natten!


 
    Bild: Cooooooolingar! (Rhonda Smith & Prince, grrr)
                Erkänn Tuva! You Think hes hot !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0