Beverly Hills 90210

Gosh, jag satt och tittade på videor på youtube och så kom det upp en video om Beverly Hills. Massor av minnen <3 Jag kommer ihåg, var det år 2005/2006 som Tuva och jag var beroende av denna show. Seriöst, varenda dag 'nästan' satt vi oss vid soffan och tittade på denna underbara show. Jag hade memoerat alla namn, vänta vad hette dom nu igen då? Hmm... Kelly, Dylan, David, Brenda, Brandon och....?? TUVA HELP ME! LOOOL, jag är verkligen desperat, men som sagt jag älskade Beverly Hills 90210 !


                                               Kelly ( Jennie Garth )


                                           Minnen. (gosh vad 90-tal!!!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0