Godmorning

Hello There. Hur är det med er?

Jag ska väl börja med att presentera mig själv. Jag heter eelin. Egentligen Elin men jag stavar alltid mitt namn med två e:n bara för att jag ... vill det (?). I alla fal, jag har läst olika bloggar ganska länge, särskilt "kända" bloggar som t.ex Kenza, bbella, amanda berg m.m. Och vart sugen på att skaffa en egen blogg. Men i eelin style! Det vill säga mycket musik, uppträdanden, style/fashion, sång, dans, om mig och mitt liv !

Om Mig:

På fritiden älskar jag att dansa och att sjunga. Och så spelar jag gitarr/elgitarr, har spelat piano, vill börja spela trummor, hahaha. Mitt rum är väldigt unikt och speciellt tycker jag, lol, på väggarna hänger det LP-skivor, bilder, affisher, tidningsartiklar och mkt mer. (Jag kan nog visa en bild sen) Jag har också ett synt, gitarr, elgitarr, bas och mikrofån som står i mitt rum så jag kan drömma mig bort i musik. Musik... skulle inte kunna leva utan det. Den bästa artisten jag vet är Prince. Jag gillar också Michael Jackon, Madonna, James Brown, Amy. W och många fler, men Prince är en av dom bästa. Ni får ursäkta mig om jag kommer babbla på för mycket om Prince. My everything <3

I alla fal, jag är en rödhårig tjej som är 13 år. Hmm, jag vill bara bli 19 år så jag och min bästa kompis Tuva kan flytta till USA! I USA tänker jag bli musiker/sångare, and trust me, jag kommer lyckas någon dag!

Lämna gärna en kommentar, så ses vi snart. Puss // eelin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0