Hos Tuva

Halloj!

Är hemma hos Tuva nu, hon sitter och spelar nått "mördar-boom-boom-spel" och jag skriver i bloggen, på hennes rosa laptop. Sorry att jag inte skrev något igår, vi var i valbo och shoppade, och så hyrde vi en film; Sex & The City...självklart var den bra och så mummsade vi på Chips & Popcorn!

Idag har jag inte gjort nått spec förutom att vara med min Tuva! Ska snart hem och käka, jag har ju ganska nära hem, (bor granne med hennes mormor och det är där hon bor just nu;D) så...ja.

Som ni märker har jag inget spec att skriva om, ska kolla om Tuva har några intressanta bilder på hennes gangster dator, höhö.

Ses sen, tare lungt, bye! ♥

Kommentarer
Postat av: Tuva

Vad risigt !

2008-10-26 @ 21:14:54
URL: http://tuvasnuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0