25th September; Hejsan ^^

Sitter här och lyssnar på lite musik, just fikat lite, och ska snart iväg och sjunga! Älskar att sjunga, särskilt gospel^^
Jag har varit för lat att ladda upp bilderna tidigare så här kommer några ointressanta bilder på mitt rum osv:P ;


Nu börjar det verkligen bli höst; Igår när jag gick ut på ensam promenad.


              Jag ser fett mysko ut på bilden, I'm A Evil Redhead (A) 


                                                   Mucis-wall =D

                                   My room; Min musik vägg, wahaa       

                                       Bas, gitarr..och elgitarr             

                        Hmm...mig !! (Fett mysko min jag gör då xD)        

Jaja, orkar inte ladda upp mer bilder nu (to lazy) ... nu ska jag iväg och sjunga, hej! 
    

Kommentarer
Postat av: alma

åh tack så mycket! :D och underbar hårfärg du har! ;)

2008-10-01 @ 22:56:36
URL: http://almais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0